ONTVANG TOT 3,00 CASHCOINS PLUS
Meld je aan en ontvang direct 1,00
Help

Smart Help service

Meer dan 80% van de vragen kunnen door het beantwoorden van onderstaande vragen direct voor je worden opgelost mocht je er toch niet uitkomen kun je via deze wizard contact met ons opnemen.

Staat jouw vraag er niet bij? Klik op een van onderstaande onderwerpen om jouw vraag te beantwoorden

Top 10 veelgestelde vragen

  • Mag ik meerdere accounts hebben op NuCash?
    Nee, het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te maken op NuCash. Per persoon is slechts één account toegestaan. In het geval van misbruik door het aanmaken van meerdere accounts is het NuCash toegestaan om - zonder hiervan vooraf melding te maken - accounts te verwijderen. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
  • Ik wil geen E-Mails meer ontvangen. Hoe meld ik mij af?
    In jouw account op NuCash kan je bij jouw gegevens aangeven welke e-mails je van ons wilt ontvangen. Meld je af voor CashMails, sla je wijziging op en je bent per direct uitgeschreven voor CashMails. Je kunt de CashMails dan nog steeds via de online inbox lezen. De CashMails zullen maar een bepaalde tijd op de site staan dus zorg dat je dagelijks jouw online inbox controleert om zo geen CashCoins mis te lopen.
  • Hoe betaalt NuCash mijn tegoed uit?
    Tegoeden kunnen op 3 manieren worden uitbetaald, namelijk in geld, op jouw CashbackCard of in cadeaukaarten. Bij 'Uitbetalen' in jouw account kan je zelf kiezen op welke wijze je jouw tegoed wilt laten uitbetalen.
  • Hoe werkt het Bingo spel?
    Iedere dag worden er door de computer 6 getallen getrokken en op de website geplaatst. Leden van NuCash kunnen een Bingokaart kopen om mee te spelen met de Bingo. Bij aankoop van 1 Bingokaart krijg je van NuCash 1 gratis Bingokaart. Streep de getrokken getallen af van jouw Bingokaarten en zodra je alle getallen op 1 kaart hebt weggestreept, kan je de Bingo claimen door te klikken op de Bingo knop op de website. De computer controleert of de geclaimde Bingokaart geldig en volledig is voordat de prijs wordt toegekend.
  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
    Als je je aanmeldt bij NuCash ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij NuCash definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • Hoe kan ik mijn tegoed laten uitbetalen?
    Je kan een uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in jouw account op NuCash 10 CashCoins of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Bij 'Uitbetalen' in jouw account kan je de wijze van uitbetaling kiezen: Uitbetalen in geld, op jouw CashbackCard of in cadeaukaarten. Je bent niet verplicht om jouw tegoed direct te laten uitbetalen zodra je het minimum uitbetalingsbedrag hebt bereikt. Je kan het ook laten staan in jouw account en pas bij een hoger bedrag laten uitbetalen. Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aangesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op NuCash of in het geval van misbruik.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op NuCash. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op NuCash kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
  • Is er een minimum uitbetalingsbedrag?
    Ja, er is een minimale uitbetalingsgrens. Uitbetalen in geld of cadeaukaarten kan vanaf een goedgekeurd tegoed van 10 CashCoins. Voor tegoeden onder de 10 CashCoins kan geen uitbetaling worden aangevraagd.
  • Mijn vraag staat niet tussen de FAQ's. Wat nu?
    Neem contact met ons op. Geef duidelijk aan wat jouw vraag of probleem is en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
  • Hoe verander ik mijn IBAN/bankrekeningnummer?
    Log in op NuCash en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens het opgegeven IBAN bankrekeningnummer wijzigen.

Mijn vraag staat er niet tussen

Neem contact met ons op

ONTVANG 7,50% CASHCOINS Steve Madden
visit register click click