Centraal Beheer Achmea - Woonverzekering
Meld je aan en ontvang direct 1,00
Problemen met inloggen
27/06/2013

Sinds de nieuwe website online is gegaan werken we hard om de laatste probleempjes op te lossen, zodat jullie allemaal weer op de NuCash website kunnen inloggen om CashCoins te verdienen. Heb je op dit moment nog problemen met inloggen, dan willen we je graag helpen! Maar grote kans dat je zelf ook iets kunt doen om het probleem op te lossen!

Oorzaak
De problemen met inloggen op de nieuwe NuCash website worden veroorzaakt door opgeslagen gegevens in de geschiedenis van je browser.

Oplossing
Door je browsergeschiedenis en cookies te verwijderen kun je het probleem oplossen. Het is belangrijk dat je niet enkel de recente geschiedenis verwijdert, maar ALLE browsegeschiedenis en cookies. Hoe je dat doet, verschilt per browser. Daarom hieronder een kort stappenplan voor verschillende browsers :-)

Internet Explorer

In internet Explorer moeten ALLE cookies, de Browsegeschiedenis en de tijdelijke internetbestanden worden gewist:

  • Klik rechts bovenin je scherm op het tandwieltje (= instellingen) en klik vervolgens op ‘internetopties’
  • Open het tabblad ‘Algemeen’ en klik onder ‘Browsegeschiedenis’ op ‘Verwijderen…’


     
  • Zorg dat in ieder geval  de Geschiedenis, Cookies en tijdelijke internetbestanden staan aangevinkt (zie afbeelding) en klik op ‘Verwijderen’.


     
  • Sluit het scherm af door op ‘ok’ te klikken.
  • Sluit je browser helemaal af en open deze vervolgens opnieuw. Je zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen op de NuCash website.

 

Firefox

In Firefox moet de VOLLEDIGE navigatiegeschiedenis, zoekgeschiedenis en de cookies worden gewist:

  • Klik links bovenin je scherm op ‘Firefox’. Klik op ‘opties’.Klik op het tabblad ‘Privacy’
  • Onder het kopje ‘Geschiedenis’ kies je voor de optie ‘uw recente geschiedenis wissen’ (zie afbeelding)


     
  • Er opent zich een klein schermpje. Klik op ‘Nu wissen’


     
  • Sluit het scherm af door op ‘ok’ te klikken.
  • Sluit je browser helemaal af en open deze vervolgens opnieuw. Je zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen op de NuCash website.

 

Chrome

In Chrome moeten de VOLLEDIGE browsegeschiedenis, cookies en het cachegeheugen worden gewist:

  • Klik rechts bovenin je scherm op de menuknop en vervolgens op ‘instellingen’ (zie afbeelding)


     
  • Kies in het menu aan de linkerkant voor ‘Geschiedenis’
  • Klik op ‘Browsegegevens wissen…’
  • Vink in het keuzeschermpje aan dat je de Browsegeschiedenis, Cookies en het Cachegeheugen wil leegmaken (zie afbeelding) en klik op ‘Browsegegevens wissen’


     
  • Sluit je browser helemaal af en open deze vervolgens opnieuw. Je zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen op de NuCash website.

Houd je toch nog problemen met inloggen? Dan kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met de NuCash Klantenservice :-)

Door siebe jan leegstra op 12-06-2015 om 11:22:25
contact via contact formulier wou niet ,want er komt te staan dat het opgegeven e-mailadres ongeldig is : en dat is niet zo
Door siebe jan leegstra op 12-06-2015 om 11:20:54
IK heb een dikke week geleden een gratis keukenmagazine aangevraagd van Keukenconcurrent, maar ik heb de vegoeding nog niet ontvangen. mvg leegstra
Door bianca schaefer op 30-03-2015 om 00:17:07
Ik heb een verjaardagscard gekregen maar de code werkt niet
Door annette nienhuys op 20-08-2013 om 10:36:51
Het contactformulier werkt dus nog steeds niet.......er verschijnt nu wel het balkje met de figuurtjes, met kan het bericht nog steeds niet versturen!!!
Door Ray Venderbos op 18-08-2013 om 16:56:49
De Jackpot staat al dagen stil op 33 euro terwijl er wel dagelijks nieuwe winnaars staan en ook het delen van links via facebook werkt (WEER) niet.
Door Ray Venderbos op 18-08-2013 om 16:55:38
Volgens mij is er al even een storing aan de website. Maar deze kan je niet melden want het contact-formulier werkt niet. Als je een bericht wilt versturen geeft hij namelijk een foutmelding dat de code niet klopt. Alleen het blokje met figuurtjes en/of codes is niet aanwezig!
Door Diny Burgemeester op 30-07-2013 om 14:19:20
Ik heb bericht gekregen vw een weizeging ik mijn tegoed(020 cent) waar ik niks van weet en ook niet klopt, in mijn account staat nl 162.Wat ik ook al bitter weinig vind na zo,n lange tijd Gr Mvr Burgemeester
Kim : NuCash.nl Team
   Wat betreft wijzigingen in je account kun je het beste even een ticket sturen via de helpdesk. De klantenservice kan dan even goed naar je account kijken om te zien welke aankoop het betreft en hoe het zit. Ze helpen je graag verder!
Door Hennie Boss op 02-07-2013 om 19:22:15
Het inlogprobleem is bij mij verholpen, maar ik kan klikken op de mails tot ik een ons weeg, maar ik krijg geen vergoeding.
Kim : NuCash.nl Team
   Fijn dat je wel kunt inloggen! We hebben net je account nagekeken. Het lijkt er op dat ook de kliks op mails weer goed zijn geregistreerd. Als je hier toch nog problemen bij ondervindt dan kun je altijd nog even via een ticket contact opnemen met de klantenservice!
Door sandra van der leij op 30-06-2013 om 01:01:48
Ik ben nu ingelogd, maar via explorer, met Mozilla lukt het niet. Ik wil niet alle cookies verwijderen omdat ik dan overal opnieuw moet inloggen en ik veel wachtwoorden niet meer weet. Hoop dat jullie het problem kunnen oplossen.
Door N.J Lousberg op 29-06-2013 om 08:00:17
Ik gebruik ccleaner, wist alle geschiedenis van de site's die je bezocht hebt en cookies, had geen problemen met inloggen door dat programma, is gratis te downloaden via google
Door Myrjam Pot op 28-06-2013 om 21:29:34
Gelukt! Na het wissen van de browsegegevens en gebruik van het nieuwe wachtwoord kom ik er nu weer in. Bedankt!
Door Naomi Dost op 28-06-2013 om 19:03:41
Ik blijf ook het probleem houden. Ik kan er wel in via een mail van 2 dagen terug. Mails aanklikken voor vergoeding lukt mij ook niet. Ik kan klikken wat ik wil maar geen vergoeding en de mails verplaatsen ook niet naar het glezen gedeelte.
Door Mia van Hoeven op 28-06-2013 om 16:38:15
Ik blijf ook last houden van het inlogprobleem.
Door Maricha Reedijk op 27-06-2013 om 17:49:54
Probleem blijft, ook als je alles in orde gemaakt hebt, dan is het probleem er de dag erna weer, moet je weer alle cookies verwijderen. Maar dat is niet te doen, steeds opnieuw......
Door Fokke Eliveld op 27-06-2013 om 14:20:30
ik ben nu net lid geworden, maar heb van jullie geen wachtwoord toegestuurd gekregen. hoe krijg ik die want die wil ik dan wijzigen in een eigen wachtwoord.
 

15,00 CashCoins
€7,50 korting op je reservering bij het Pick Up Point bij ah.nl
Code:BTS1
EasySwitch.nl
visit register