Sinds de nieuwe website online is gegaan werken we hard om de laatste probleempjes op te lossen, zodat jullie allemaal weer op de NuCash website kunnen inloggen om CashCoins te verdienen. Heb je op dit moment nog problemen met inloggen, dan willen we je graag helpen! Maar grote kans dat je zelf ook iets kunt doen om het probleem op te lossen!
Oorzaak
De problemen met inloggen op de nieuwe NuCash website worden veroorzaakt door opgeslagen gegevens in de geschiedenis van je browser.
Oplossing
Door je browsergeschiedenis en cookies te verwijderen kun je het probleem oplossen. Het is belangrijk dat je niet enkel de recente geschiedenis verwijdert, maar ALLE browsegeschiedenis en cookies. Hoe je dat doet, verschilt per browser. Daarom hieronder een kort stappenplan voor verschillende browsers :-)
Internet Explorer
In internet Explorer moeten ALLE cookies, de Browsegeschiedenis en de tijdelijke internetbestanden worden gewist:
- Klik rechts bovenin je scherm op het tandwieltje (= instellingen) en klik vervolgens op ‘internetopties’
-
Open het tabblad ‘Algemeen’ en klik onder ‘Browsegeschiedenis’ op ‘Verwijderen…’
-
Zorg dat in ieder geval de Geschiedenis, Cookies en tijdelijke internetbestanden staan aangevinkt (zie afbeelding) en klik op ‘Verwijderen’.
- Sluit het scherm af door op ‘ok’ te klikken.
- Sluit je browser helemaal af en open deze vervolgens opnieuw. Je zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen op de NuCash website.
Firefox
In Firefox moet de VOLLEDIGE navigatiegeschiedenis, zoekgeschiedenis en de cookies worden gewist:
- Klik links bovenin je scherm op ‘Firefox’. Klik op ‘opties’.Klik op het tabblad ‘Privacy’
-
Onder het kopje ‘Geschiedenis’ kies je voor de optie ‘uw recente geschiedenis wissen’ (zie afbeelding)
-
Er opent zich een klein schermpje. Klik op ‘Nu wissen’
- Sluit het scherm af door op ‘ok’ te klikken.
- Sluit je browser helemaal af en open deze vervolgens opnieuw. Je zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen op de NuCash website.
Chrome
In Chrome moeten de VOLLEDIGE browsegeschiedenis, cookies en het cachegeheugen worden gewist:
-
Klik rechts bovenin je scherm op de menuknop en vervolgens op ‘instellingen’ (zie afbeelding)
- Kies in het menu aan de linkerkant voor ‘Geschiedenis’
- Klik op ‘Browsegegevens wissen…’
-
Vink in het keuzeschermpje aan dat je de Browsegeschiedenis, Cookies en het Cachegeheugen wil leegmaken (zie afbeelding) en klik op ‘Browsegegevens wissen’
- Sluit je browser helemaal af en open deze vervolgens opnieuw. Je zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen op de NuCash website.
Houd je toch nog problemen met inloggen? Dan kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met de NuCash Klantenservice :-)


Wat betreft wijzigingen in je account kun je het beste even een ticket sturen via de helpdesk. De klantenservice kan dan even goed naar je account kijken om te zien welke aankoop het betreft en hoe het zit. Ze helpen je graag verder!
Fijn dat je wel kunt inloggen! We hebben net je account nagekeken. Het lijkt er op dat ook de kliks op mails weer goed zijn geregistreerd. Als je hier toch nog problemen bij ondervindt dan kun je altijd nog even via een ticket contact opnemen met de klantenservice!