Hier volgt een bericht voor iedereen die langer dan gewoonlijk op de uitbetaling van ons heeft moeten wachten. Onze excuses hiervoor, we hopen dat we in de toekomst de uitbetalingen altijd binnen een week kunnen doen.
Hieronder volgt een uitleg voor als je daarin geïnteresseerd bent.
Zoals velen al gemerkt zullen hebben, liepen de uitbetalingen de afgelopen weken nog alles behalve vlekkeloos. Dit heeft meerdere redenen. Eerst hebben we zelf een fout gemaakt in het bestand waarmee de uitbetalingen automatisch worden verwerkt. Na een aantal dagen kregen we dit van de bank te horen, waarna we een nieuw bestand hebben gemaakt. Omdat wij 21 januari de veronderstelling waren dat de betalingen al gedaan waren, hebben we dit aan iedereen met een openstaande uitbetaling medegedeeld. Onze excuses hiervoor.
Nadat we het goede bestand op hadden gestuurd, duurde het nog een aantal dagen voordat de bank het verwerkt had. 25 januari was dit eindelijk toch gebeurd. Daarna verschilt het per bank wanneer dat het geld bij iedereen op de rekening staat, maar inmiddels moet het bij iedereen die een uitbetaling heeft aangevraagd voor 10 januari, op de rekening staan. De uitbetalingen die tussen 10 januari en 27 januari zijn aangevraagd, worden nu verwerkt. Hierna willen we de uitbetalingen 2 keer per week gaan doen, zodat het normaal gesproken nooit langer dan een week zal duren voordat een uitbetaling gedaan wordt.
We beseffen dat we laat zijn met dit bericht, en dat we jullie beter op de hoogte hadden kunnen houden van de stand van zaken. We hebben dit in het begin ook geprobeerd, en berichten gestuurd waarin we vertelden dat de uitbetalingen onderweg zijn. Velen hebben toen begrip getoond voor de situatie, en hebben rustig afgewacht. Maar er waren ook enkele mensen die niets meer geloofden van onze berichten, en ons voor oplichters uit begonnen te maken. Dit dus ondanks onze berichten om nog even geduld te hebben. Vooral daardoor hebben we besloten om pas weer iets te communiceren als het geld ook echt bij iedereen op de rekening staat.
Dat is nu zover. Dus nogmaals onze excuses voor het oponthoud, en bedankt voor jullie geduld. Een aantal mensen hebben een niet bestaand rekeningnummer opgegeven. Dus mocht je je geld nu nog niet hebben ontvangen, dien dan alstublieft een ticket in (door onderaan de pagina www.nucash.nl op “Contact” te klikken). Dan zullen wij gaan kijken waar het fout is gegaan.
Met vriendelijke groeten,
Bart - NuCash


Door een technisch probleem zijn onze e-mails de afgelopen dagen niet op onze site te lezen geweest. In de e-mailboxen zijn ze als het goed is wel gewoon aangekomen.
Inmiddels is het probleem verholpen, dus nu zijn ze ook weer op onze site te lezen.
Nucash-- BEDANKT!!!!!!!
Nucash team bedankt